Pisarniški stoli
Pisarniški stoli so najpomembnejši kos pohištva v pisarniškem prostoru. Brez njih ne poteka praktično nobeno delo v pisarni. Sicer v zadnjem času poteka precej stoječega dela, ker imamo pisarniške mize, katerih višino lahko prilagodimo našemu telesu. Pa tudi v tem primeru rabimo poseben pisarniški stol za stoječe sedenje.
O pisarniških stolih je bilo že veliko napisanega, pa vendar še vedno premalo. Kako si sicer razlagati, da ima kar 80% populacije težave s hrbtenico, večina prav zaradi nepravilnega sedenja na pisarniškem stolu. Statistika nas prepričuje, da je kar 60% invalidskih upokojitev povezanih s poškodbami hrbtenice. Vzrok ni vedno dviganje težkih bremen ali fizično zelo obremenilno delo, temveč najpogosteje prav napačno sedenje ali nepravilna izbira pisarniškega stola..
Obremenitve hrbtenice pri sedenju so dvakrat večje kot pri hoji in štirikrat večje kot pri ležanju. Če leto za letom, dan na dan sedimo v napačni drži na neprimernem pisarniškem stolu, smo lahko veseli, če jo odnesemo samo z bolečinami v hrbtenici in križu. Pa se bolečinam v križu in nevarnostim hrbteničnih poškodb sploh lahko izognemo, če imamo sedeče delo?
Lahko! Najprej s pravilno izbiro pisarniškega stola, nato s pravilno držo med delom. Pisarniški stol je tisti del pisarniškega pohištva, ki najbolj neposredno vpliva na uporabnika, saj podpira njegovo telo pri delu ali pa ne. Zato ni vseeno, kakšen pisarniški stol uporabljamo.
Vendar, pozor! Ni vsak pisarniški stol dober pisarniški stol, predvsem pa ne za vsakogar. Telesno se med seboj zelo razlikujemo, različne so tudi potrebe po sedenju, kakor tudi narava našega pretežno sedečega dela. Še en faktor je pri pisarniškem stolu zelo pomemben. Spol! Vemo, da ženske sedijo drugače na pisarniškem stolu od moških. Izbira in nakup pisarniškega stola ali delovnega stola je prevečkrat narejena na hitro, brez premisleka in s čim manjšimi stroški. Ali vam je kaj znano takšno ravnanje? To je velika napaka.
V vsakem podjetju je najodgovornejši za pravilno pisarniško organizacijo dela direktor, ki pa ponavadi zadolži svojega sodelavca za organizacijo in nabavo pisarniškega pohištva - med drugim tudi pisarniških stolov. Ta ima veliko odgovornost, saj njegove morebitne nepremišljene nabave pisarniških stolov povzročijo podjetju večje stroške, svojim sodelavcem pa bolečine in obilo slabe volje.
Torej, naredite nekaj dobrega za svoje sodelavce in hvaležno vam bodo povrnili investicijo v njih.
Če menite, da potrebujete pomoč strokovnjaka pri svetovanju in nabavi pisarniških stolov, vam z veseljem pomagam pri moderni in zdravju prijazni ureditvi delovnih mest v vašem podjetju. Takoj me pokličite na tel. 041 692 597 ali pošljite sporočilo na E-mail:info@pohistvo-yucca.si in dogovorimo se o sodelovanju.
Pisarniški stoli fotelji Pisarniški stoli vrtiljaki
Konferenčni stoli Delovni stoli
Stoli in klopi za čakalnico