Pisarniško pohištvo
Pisarniško pohištvo se nahaja v prostoru, ki mu pravimo pisarna, kjer zelo veliko ljudi preživi vsaj tretjino dneva. Pisarna predstavlja naš drugi dom, kar pomeni, da moramo v njej ustvariti čim bolj prijetno vzdušje. Če se v tem delovnem okolju ne počutimo dobro ali je pisarniško pohištvo že zastarelo in nefunkcionalno, ga je mogoče popraviti in izboljšati brez večjega truda in velikih denarnih sredstev. Potrebno je le nekaj znanja, domiselnosti in dobre volje.
Pomemben dejavnik, ki vpliva na naše delovno okolje, je pisarniško pohištvo. To je: pisalna miza, pisarniški stol, omare in razni drugi elementi in pripomočki pisarniškega pohištva, brez katerih ni pisarniškega poslovanja.
Pisarniško pohištvo je nujen sestavni del vsake pisarne. Ustrezna izbira pisarniškega pohištva pa zagotavlja pogoje za učinkovito delo. Izbrano pisarniško pohištvo mora ustrezati določenim zahtevam delovnega procesa: biti mora funkcionalno, ergonomsko oblikovano, standardizirano, sestavljivo, iz primernih materialov in kvalitetne izdelave. Če pisarniško pohištvo ni pravilno načrtovano in ne upošteva vseh zahtev sodobnega časa, potem bo njegova uporabna vrednost kratkega značaja.
Najpomembnejša elementa pisarniškega pohištva sta pisalna miza in pisrniški stol. In na to moramo biti še posebej pozorni pri izbiri in nabavi le-teh.
Pri našem delu pogosto opažamo, da podjetja ali ustanove nabavljajo pisarniško pohištvo ne dovolj premišljeno in po posameznih elementih postopoma ter pri različnih ponudnikih. To pa je zelo slabo, saj med drugim posamezni elementi pogosto med seboj niso kompatibilni, se ne ujemajo dizajnersko ali niso barvno usklajeni..
Pri načrtovanju pisarniških prostorov oziroma pri opremljanju le-teh s pisarniškim pohištvom, je potrebno upoštevati nekaj osnovnih pravil, če se hočemo izogniti vsem nevšečnostim, ki so posledica nestrokovnega opremljanja (kot naprimer: slabi volji in neproduktivnosti ljudi, ki potem delajo na tako nestrokovno opremljenem delovnem mestu).
Ni pa pisarniško pohištvo edini pogoj za pravilno in dobro opremo delovnega prostora. Pri načrtovanju ali obnovi moramo biti zelo pozorni tudi na osvetlitev delovnega prostora, klimatske pogoje in izolacijo pred negativnimi vplivi (hrup, sevanje, vibracije).
Najbolje bomo naredili, če ureditev in izbiro pisarniškega pohištva zaupamo specializiranim izvajalcem, ki imajo ustrezen inženiring in veliko izkušenj z izdelavo celovitih načrtov in realizacijo pisarniške opreme.
Če ste v fazi načrtovanja ali že v fazi opremljanja vaših prostorov s pisarniškim pohištvom, pošljite na E-mail: info@pohistvo-yucca.si vaše podatke, navedite kontaktno osebo in v najkrajšem možnem času stopimo v stik z vami.
Zagotovo vam bomo z našimi dolgoletnimi izkušnjami priskočili na pomoč pri reševanju vašega problema pri opremi novih poslovnih prostorov ali prenovi starih poslovnih prostorov s pisarniškim pohištvom.
Pisalna miza Pisarniški stoli
Pohištvo za sejno sobo Stoli in klopi za čakalnico
Pohištvo za predavalnico in kongresno dvorano Pohištvo za avlo in podobne prostore
Če imaš kakšno vprašanje v zvezi s pisarniškim pohištvom, pošlji povpraševanje na E-mail: info@pohistvo-yucca.si